en krabba bet mig i stortån

Hallå där! Nu är jag tillbaka från Spanien, blev lite kortare än vad vi hade tänkt oss pga. att en krabba bet mig i stortån...

HAHA april april era dumma sillar! Det är jag, Ellen, som är inte och busar lite på Sandras blogg! Och ja, Sandra är kvar i Spanien tills på onsdag och nej, hon har inte blivit biten i stortån. Iaf inte vad jag vet, haha. Tänkte bara kolla till er läsare lite och se till att bloggen "håller sig vid liv" nu när min kära kusin ligger på playan och inte kan blogga själv. Snel hest, jag vet. Hoppas att hon solar lite åt mig, som plåster på såren för att jag inte fick plats i resväskan bland alla sommarkläder. Åh, vill också utomlands, gå i short och bada i havet! Haha, jag va i Spanien i januari...men ändå! Hihi. Nej, nu ska jag ta och mata min egen blogg med ett inlägg om min påsk. Vi ses där :)

 

 

http://eyesofiice.blogspot.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0