Varning för känsliga tittare

Inte så härliga bilder direkt. Då har jag tagit bort en leverfläck. Leverfläcken var på vänster sida vid
revbenet typ. Trodde att det skulle göra jätte ont, men det kändes knappt. Det är inte meningen att man
ska känna något. Det bara kändes lite med bedövningen. Dom stack typ in tre st nålar där.
Själva leverfläcken svällde typ upp. Nu efter typ nån timmar så börjar det göra ont, drar i stygnen fett mycket.
Om tio dagar ska jag ta bort stygningen. Det dåliga är att jag måste ha skydd för leverfläcken när jag ska sola.            
Det blir kul att ha ett fint mönster där sen.
 
 
Fett skönt vädret som var igår. Men nu sägs det att det ska bli regn, uscch! Vill ha sola nuu. Till helgen fyller
min mamma 50år, så då blir det stor kalas med massa släktingar och nårgra av mammas kompisar.
Så jag kommer inte blogga dom här dagarna innan helgen. Måste städa, fixa mat och fixa allt annat inför
kalaset, så kommer ha fullt upp. Nu har vi ledigt ända tills på tisdag nästa vecka också. Kommer vara sjuk skönt.
Hoppas det blir fint väder så man kan vara ut i solen och sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0