sammanfattning

Skulle ha försökt att blogg denna vecka tänkte jag och vissa lite bilder, för jag har varit ledig i några dagar.
men då blev jag självklart sjuk. hade ingen orkat att sitta vid datorn och redigerat, kollade bara på serier.
 
I söndags var jag, mamma och pappa iväg till ett nytt matställe, som ligger i närheten av Sunne och heter Diner 45.
dom hade inrett det som om det var från 50-talet. jag åt hamburgare och hemmagjorda pommes, det var jättegott.
efter vi hade ätit åkte vi iväg till tosserbergsklätten och jag tog lite kort.
 
 
 
Igår jobbade jag för jag kände att det var bättre, senare på kvällen åkte jag till några barndomskompisar för vi
skulle fira midsommar ihop. vi åt god mat, efterrätt och bara satt och pratade. ett jättebra slut på midsommarafton.
hade inte med mig kameran igår, så det fick bli två mobilbilder istället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0