Studenten och början av sommaren

Nu var det ett tag sedan jag la upp något här. men jag har lämnat bort min skoldator, eftersom att jag har tagit STUDENTEN.
så har ingen egen dator. som tur har mamma en dator som jag kommer använda. har bara just nu mobilbilder från studenten,
anlitade mamma och kusin som fick ta bilder. så bilder kommer inom några dagar. studenten var grymt bra, hela studenteveckan
var hur bra som helst. speciellt när man får fira med underbara människor. 
 
 Sommaren började på topp för dagen efter studenten åkte jag och Hanna till Sthlm för att gå på Summerburst i  två dagar.
 det var tre grymma dagar i storstaden. midsommarn var jag hos Sofie med ett gäng och åt massa god mat. 
 
Denna sommar har många händelsrika dagar. några av italenarna kommer tillbaka och hälsar på i tre veckor. jag åker till
västkusten med två av dom och ett annat gäng. åker sen hem en dag för att jobba sen kommer jag tillbaka till västkusten
för att vara där med famlijen och släktingar. ska även göra många engångsturer till olika ställen. åker även till Sthlm
i Augusti för att vara med på Sthlms fotomarton, som jag var med på förra året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0